Rjn21 üzülme bence en önemlisi modunu yüksek tut ben covid oldum ve bana da gerilik var dediler gittiğim hastanede ama doktoruma gittiğim de herkesin yapısının aynı olmadığını herkesin bebeğinin 3500 3700 doğmayacağını kendimi boşuna üzmemem gerektiğini söyledi 37+2 olduk yine bakıyorum benim bebeğimde insanların bebeği kadar kilolu değil ama her bebek kendine has kendimi üzmüyorum. Ki bizim suyumuzda sınırda. Doktorum bana gel çocuğu alalım falan demedi ben kendi ne zaman doğmak istiyorsa o zaman doğsun dedim o da beni onayladı. Bence siz bir karar vermeden başka doktora da gözükün yani ben olsam öyle yapardım.