Merhaba hepinize ya 36+2 de kilosu 2400 olan bebeğim 2 hafta sonra yani 38+2 de 2500 olmuş yalnızca 1 kg almış doktor 34 le uyumlu ,gelişim geriliği var , anne karnında gelişememe sorunu var , o yüzden de en geç Pazartesi bebeği suni sancıyla doğurtcam dedi.. Neden kaynaklandığı bilinmez, plasentada sorun da yokmuş, nst de sorun da çıkmadı .. benzer sorunlar yaşayanlar var mı? 😞