Kızlar su problemi hamileliğimin 2.trimestırından beri vardıı doktor ara ara az diyodu kontrollerde ama ben 1.5 litre zor içiyodum sonra arttırdım 33.haftada bana suyun alt sınırında altında dedi 120ml miş alt sınır benim 100 ml kalmış. 34.haftada doğuma alabiliriz seni hazırlıklı ol dedi ciğer geliştirici iğne yaptırdı. 34.haftada gittiğimde hala 10cm deydi suyum ve tek cepte 6cm su varmış tamam güzel dedi. Önce beni korkuttu sonra güzel dedi. Ağladım bebeğim küveze gircek diye evimi temizlettim doğum için. Şuan 38+4 haftalığız yurtdışına taşındım o kontrolden sonra burda dedilerki evet suyun normalden biraz az ama bu sezeryanı gerektiricek bir durum değil. Bebek tek tarafa toplandığı için onun toplandığı yerde su daha az ve son haftalarda zaten su azalıyo normal sen bebeğin hareketlerine dikkat et yeter dediler. Allah a bin şükür bu zamanlara geldik inşaAllah herkes sağlıkla kucağına alsın bebişlerini🙏