Oguzmine amiiin wmin inşallah siz de diğer kontrolde güzel haber alırsınjz 🤲🏼🤲🏼🤲🏼. Valla bol su ve dinlenme başka hiçbişey yapmadım. 3 yaşında oğlum var akşam o uyuyunca bende uyudum. Gündüz uyku saatinde uyudum. Birde günde 2 litre su içerdim 2,5 - 3 e çıkardım. Pazar gününden beride sabah akşam 1er bardak havuç suyu içiyorum. Doktorum demekki yorularak içtiğin suyu terle atıyomuşsun dinlenmeye ihtiyacın varmış dedi. Bundan sonra su yürüyüş ve dinlenme başka bişey istemiyorum dedi. Yürüyüş Günde 20-30dk yeterli dedi başka bişey demedi.dün evim temizlendi çantalarım 2 haftadır hazırdı zaten .bugünde aallah nasip ederse beşiğini kurucam bundan sonra ne zaman isterse sağlıkla gelsin inşallah diyorum. Darısı size innnnnnşallaaahhhh