Eceisss ya birde doktora gorede degisiyor bazen cok abartiyolar diyorumys bana 27 haftalikken gittigim doktorum direk doguma hatta yasamaz dedi suratima nasil korkmustum ama farkli bi doktora gittim arastirip alaninda iyi olan bi takim testler yapti ve suan dogum gerekli degil dedi banada yat dinlenmene bak gunde aldigin sivi 2 2 bucuk litre olsun 3 hafts sonra tekrar muayane edelim dedi bakalim pazartesi gunu gidicem ne diycekler hayirlisiya sagliklica kucagimiza almayi nasip eylesin rabbim