Duha35 Bende uzun uğraşlar sonucu ücretimi geri aldım. Giden zamanıma üzüldüm . Başka siteden sipariş vereceğim . İnsallah bir daha böyle mağduriyet yaşamayız
Liyaannes-i Duha35 benim ücretimidr geri ödedi şimdi göndereceğim güven açısından verdim diyor size de aynı şeyi söyledi mi anlamadım başka yerden alacağım alma sana ürünü göndereceğim diyip duruyor bakalım ne olacak şimdi heryerden 2 katı fiyatı
Duha35 Liyaannes-i bana söylemedi. Başka sayfadan sipariş vereceğim. Kapıda ödeme olan yerden alacağım ders aldım 😇
Zeyzey123zeyzey Liyaannes-i o zaman o ürün gelmez, takip numarası paylaştı mı yada MNG kargoyu arayın adınıza bir kargo çıkışı yapılmış mı sorun
Ceydahisir Liyaannes-i Banada öyle demişti kuzum ama kendisi göndermedi hatta cuma günü kargoya verdim dedi ama sürekli aradım kadını kargo takip no için sürekli bahane yok evimi su bastı yok atölyeye gidicem yok bilmem ne vs vs en son salı günü günü mng’den kargo mesajı geldi ve çarşamba elime ulaştı inşallah size de gelir ki benim ücret dahi yatırmamıştı geri
Zeyzey123zeyzey Liyaannes-i dediğim gibi MNG kargoyu arayın adınıza ve numaranıza sorgulatma yapın, ben kadına MNG kargoyu aradım adıma gönderi yok diyince de isminiz yanlış yazılmıştır dedi sonra numarayla da sorgulattım dediğimde de beni tersleyip hesap mı soruyorsun bana demişti 🤦 bende sadece 1 aydır kargoda olan ürünümün akıbetini merak ediyorum dedim yüzüme kapattı telefonu şükür kurtuldum melek görünümlü yalancı kadından geri kalan paramı da göndermedi buna da şükür diyip sildim kadını
Liyaannes-i Ceydahisir beni o kadar suçladı ki anlatamam sıkboğaz yapma falan demiş ürünün gelecek artık ona Bıraktım gelirse ücretini geri verir ürünümü alırım gelmezse Allah’a havale ediyorum o kadar uğraştırdı bekletti hakkımıza girmiş oluyor sonuç itibari ile sabaha kadar beni şikayet edebilirsin demiş ya ne kadar sinir oldum anlatamam ses kayıtlarını dinleseniz suçlu benmişim gibi davranıyor artım bıktım yani
Sibellll2529 Liyaannes-i o kadar sinir bozucu bir durum ki, hem suçlu hem güçlü. Üste çıkıyor bi de utanmadan😑
Zeyzey123zeyzey Liyaannes-i evet evet psikolojik olarak sizi suçlu hissettiriyor, sakın takmayın siz müşterisiniz ve hakkınız olan ürününüzü istiyorsunuz en geç 2 hafta içerisinde ürün sizin eliniz de olması gerekiyordu
Liyaannes-i Zeyzey123zeyzey ya dün gece ürün aldım bugün kargoya verdiler veren veriyor işte yalancının işinın sonu yok inşAllah burdan görüp almaz anneler kimse bizim gibi pişman ve yıpranmaz amacım o artık
Zeyzey123zeyzey Liyaannes-i bende dün puset minderi ve örtüsü aldım bu gün elime ulaştı, işini hakkıyla yapan yapıyor
gizemmege Bende 2 ay boyunca bekledim en sonunda paramın iadesini almayı başardım utanmadan bir de bana gerginlik çekecek durumda değilim iadenizi yapcam demez mi resmen delirdim allah ıslah etsin o kadını
Liyaannes-i gizemmege amin birde sürekli yeni ürün paylaşımı yapıyor hemen teslim 3 ayda göndermedigi ürünü nasıl hemen teslim yazıyor anlamadım
Ezgii0 Ay inanmıyorum. Bu postu keşke daha önce görseydim. Aynı şekilde bekliyorum ayı geçti hala yok. Her gün yazıyorum cevap yok. Birde beni tersliyor
Sibellll2529 Ezgii0 o kadını darlamazsanız ürün falan alamazsınız, hala pişkin pişkin ürün paylaşıp satış yapıyor. Ben 40 gün bekledim, baktım göndermeyecek oyalıyor beni, sürekli mesaj atıp aradım göndermek zorunda kaldı. Hakkınızı sonuna kadar arayın bence.