Sibellll2529 Ezgii0 o kadını darlamazsanız ürün falan alamazsınız, hala pişkin pişkin ürün paylaşıp satış yapıyor. Ben 40 gün bekledim, baktım göndermeyecek oyalıyor beni, sürekli mesaj atıp aradım göndermek zorunda kaldı. Hakkınızı sonuna kadar arayın bence.
ilkimmm Liyaannes-i bende 40 gün oldu sipariş edeli, sözde kargoya verilmiş ama arıyorum kargoları adınıza kargo yok diyorlar her seferinde
Liyaannes-i ilkimmm aynı durumdayız sonunda paramı iade etti ürünümü göndereceğim dedi bekliyorum dediğine göre bayanın kargoda isim yanlışlığı olmuş kargoları geri gelmiş karasu mng yi aradım adıma bugüne kadar kargo verilmemiş bakalım ne olacak sözde gelecek bu hafta
Sibellll2529 Liyaannes-i bazılarına poşet kargoda patlamış, bazılarına da isim karışmış. Ama asla kendi hatası olmuyor nedense😆
Liyaannes-i Sibellll2529 aynen kendini o kadar savunuyor ki acaba mı diyorsun sonra burda aynı durumdan muzdarip insanları görünce kadının ne olduğunu anlıyor sun
olcayh_orucc Eğer burda denk gelip okumasam bende alışveriş yapacaktım 🙈 şuan bundan vazgeçtim daha pahalıya alabilirim ama bunun için günlerce stres yaşayamam
Sibellll2529 olcayh_orucc bu kadını savunanlar da var bu platformda🤣 siz siz olun uzak durun ladydesignden.
Minikkkuzum Daha 1 saat önce tartıştık. Acayip bi kadin öyle güzel üste çıkıyor ki hakkınızı aradığınız icin sizi suclu durumuna düşürüyor sacma sapan bahaneler sunuyor kesinlikle inanmayin. Kargo da demişti gecen hafta bugün en son yazdim defalarca aradim piskin piskin açıklama yapmiyorum diye ses kaydi atmis sizi savciliga sikayet edicem hemen paramı yollamazsaniz dedim 3 dakika icinde yolladi kesinlikle mesajlarina inanmayin o edepsizlesiyorsa sizde aynısını yapin. Milleti kandırıyor aptal
Minikkkuzum Benim anlamadığım sey bu kadin hala nasil insanlari dolandirabiliyor sayfasi neden kapanmiyor bunun icin bir sey yapsak sikayet etsek topluca. Yazık günah bu devirde kazandigimiz 3 kurusla bebegimize bisey aliyoruz üstüne düşmesek para falan geri yollayacagi yok haram zıkkım olsun insallah
Liyaannes-i Minikkkuzum Minikkkuzum ya üste çıkıyor birde sanki suçlu biziz biz onu oyalıyoruz gibi davranıyor
ilkimmm Liyaannes-i sözde verdi takip numarası atacaktı ama hep bir bahane, vermedi kesin kargoya öyle oyalıyor