irem-Dora şehir Hastanesi’ne gittin mi peki, hastane yeni olunca odalar temiz bakimli sakın bı yer ama doğum tarafını görmedim tabi, dr.ali Kemal belviranli da fena değil ama kalabalık oluyor ,ilk dogumumda ordayım malasef iyi insanlarla karşılaşmadım orada ,5 cm açıklığım varken imza atıp çıktım ordan özele gitmek zorunda kaldım ,şimdi özele de para vermek istemiyorum,ya şehir Hastanesi’ yada meram tıp düşünüyorum bende