irem-Dora guzelbebegimmmmm ay valla mı içim rahatladı şu an. Gerçi boyda etkilidir ama yaa 1,60′ım ben 😅
moom222 guzelbebegimmmmm ayh yok cnm ben o kdar almiiym hamile kalmadan önce 60 idim sunadada 60 kiloyum her gitmemse tartiyor doktor bu şekil gayet güzel dedi cnm 16+1 bnmde şuan belki erken ama o kdar kilo almiyim bn 😅
guzelbebegimmmmm irem-Dora ben 1.68 im çok farkımız yok 😄 doktora sorduğumda 130 kilo hastamı bile normal doğurttum demişti
irem-Dora guzelbebegimmmmm gerçi annelerimiz de çatır çatır normal doğurmus zaten kiloya boya bakmadan da ben yine de abartmayayım 😅 85′le doğuma gitsem muhteşem olur. İki ay için 3 kilo maksimum hedef koymam lazım kendime bunun vermesi de var doğumdan sonra 😂😂 siz kaç kilosunu verdiniz doğumdan sonra
Sabissm irem-Dora Zaten normal yada sezeryan doğumu emin olun biz secmiyoruz bebeğimiz seciyor 😂yani belli olmuyor inşallah normal doğurursun aynı şekilde bende inşallah 😍
guzelbebegimmmmm irem-Dora ben doğumdan 10 gün sonra tartıya çıkmıştım. 17 kilo gitmişti. 1 sene içinde 60 a düşmüştüm
iremss Meryemcansever sezaryen ise ilk doğumsa 39 haftaya kadar bekleniyor ikinci doğmsa 38den sonra gün verilir Normal koşullarda 37haftada çatı muayenesi olup doğum şekline karar verilir Normal doğum bekleniyosa zaten gün verilmez gerekiyosa sizin onayınızla 41-42 haftaya kdr beklenr
moom222 irem-Dora cnm ben altmış kiloyum hamule kalmadan öncede 60 kiloydum doktorum en fazla sekiz on kilo almalisin ki doğum normal olsun kolay olsun dedi😅
moom222 Meryemcansever 60 ile hamile kaldım 16+1 deyim hala 60 kilodayım ben almamışım doktorjm en fazla sekiz on kilo almalisin ideali bu dedi normal doğum için hemde zorlanmaz kolay olur dedi
moom222 irem-Dora valla cnm benm her gitmem de tartiyor doktor 8 10 kilo en fazla al dedi normal doğum için kolay olsun doğum şeklide dedi 16+1 deyiz hamile kalmadan öncede 60 idim şuanda hala 60 kiloyum hiç almamisim bn almada böyle çok güzel dedi
irem-Dora moom222 helal kız, hem zaten o alacağın 8-10 kiloda doğumdan sonra gider eski kilona dönüverirsin hemencik.Ahh ah ben de 16′ya kadar iki kilo almıştım ne güzel. Sonra ne olduysa 20′lerde oldu bir iştah artışı ardından da rapor sayesinde işe gitmeyince 29′a +10 kiloyla giriyorum 😂 keşke az tutaymışım boğazımı diyorum valla
guzelbebegimmmmm moom222 şuan 2. Gebeliğim. 30. Haftaya kadar 1 kilo bile almadım☺️ 38+2 yim 5 kilo almışım. O da bebek su plasenta falan. İlk gebeliğimde 28 kilo almıştım😄 nasıl bunda almadım bilmiyorum dünyaları yiyorum
irem-Dora Sabissm Amin canım inşallah hepimiz kendi sancımızla kesisiz dikişsiz rahat bir doğum geçiririz
moom222 irem-Dora ya bn aslında çok yerim bacım duskunum boğazıma da ama neden de hamile kaldım kalali ekmek yiyemiyorum belki onun etkisi çok vardır bide eşim ise gidince oturyim öyle yemek yiyom kendime mukellef sofra hzirliyim.yok cnm isterse yiyorum belkide ondan ama hani kahvaltı güzel yaparım akşam yemeklerindede ekmek yemem yemeklerden birer tabak yer pilav yemem ama şuan belki de almıyorum bakarsın 8 10 kilo yu asarım bndeso. Haftalar da iştah daha çok acimirmis kız bakma normal doğumdan korkuyorum aslında ama yinede normal olsun ya
irem-Dora moom222 en güzeli ya, çok almazsın ama bence. ben de dikkat etcem işte inşallah yememe. Ay amaan, normal sezaryan fark etmiyor artık, kolay bir doğum olsun da hepimiz için inşallah
MelekEzgi Meryemcansever doğumun son beş dakikasına kadar bile değişebilir doğum şekli demişti bana ilk doğumumda doktorum ☺️
guzelbebegimmmmm irem-Dora emzirirken o kadar kolay veriliyor ki😍 emzirmeseniz de şişlik ödem bebek falan bisürü kilo veriyorsunuz
moom222 irem-Dora orası öyle cnm da normal doğumla sanki vücut da temizleniyor bn birzda o yüzden istiyorum hem de biraz erken ayaklanip bebeğimle daha güzel ilgilenmek istiyorum