TBeyza şehir hastanesi de aklımdaydı ama orada tek kişilik oda tutma imkanı yok sanırım, ne kadar hijyenik olsa da odada farklı biriyle ortak tuvalet kullanmak istemiyorum doğumdan sonra. Malum covid de bitmedi daha. Meram tıp en mantıklısı geldi o yüzden, gidince sorcam oda tutma işini