irem-Dora Meryemcansever 👆👆 ben de şurada bekleyeyim, 28.haftadayım doktoruma ona göre ben sorarım zamanı gelince demezse😅
moom222 Meryemcansever cnm bebeğin pozisyon ve senin kilo GB durumlarina bakarak karar veriliyor sanırım dün doktorum kilo almazsaan normal doğum imkanın daha çok olur dedi 16+1 günlük hamileyim başından beri 60 kilodayım dünde tartıldım aynı kilodayım doktor da süper bu kiloda kalırsan normal doğum olur kendisi de normal doğum istiyor zaten
Mrv58 Meryemcansever genelde 37 veya 38.haftada çatı muayenesi yapıp normal doğuma uygunsa bebek geliş şekli uygunsa normal doğum bekleniyor nst de çıkan sancıyla bebeğim kalp atışlarına bakılarak da karar veriliyor birde şeker tansiyon varsa 38 de feln sezeryan yapiyrlar bunlara göre karar veriliyr
irem-Dora moom222 ay ben 82 oldum, hicbir şey de demedi doktorum kilomla ilgili. Pazartesi diyete başlayayım bari daha fazla almayayım
irem-Dora moom222 ay ben 82 oldum, hicbir şey de demedi doktorum kilomla ilgili. Pazartesi diyete başlayayım bari daha fazla almayayım
Meryemcansever moom222 ben 65 le hamile kaldım şuan 78 falanim heralde 23+2 yiz bende çok kilo alıyorum korkuyorum bide normalden herkes farklı bişey diyor
moom222 irem-Dora valla cnm benm her gitmem de tartiyor doktor 8 10 kilo en fazla al dedi normal doğum için kolay olsun doğum şeklide dedi 16+1 deyiz hamile kalmadan öncede 60 idim şuanda hala 60 kiloyum hiç almamisim bn almada böyle çok güzel dedi
moom222 irem-Dora cnm ben altmış kiloyum hamule kalmadan öncede 60 kiloydum doktorum en fazla sekiz on kilo almalisin ki doğum normal olsun kolay olsun dedi😅
irem-Dora Meryemcansever ben de ay, bebeğin kafası da kilosu da iki hafta önde hep, normal doğum nasıl olacak, nasıl çıkacak bu tosun diye düşünüp duruyorum kara kara 😂
moom222 Meryemcansever 60 ile hamile kaldım 16+1 deyim hala 60 kilodayım ben almamışım doktorjm en fazla sekiz on kilo almalisin ideali bu dedi normal doğum için hemde zorlanmaz kolay olur dedi
irem-Dora Meryemcansever 1669 şu an 28+3 te ölçüldü ama kilosu 31+1 haftalık. Başından beri önde gittiği için doktor genetik iri bebek diyor da doğum zamanı 4 kiloyu geçecek diye korkmaya başladım artık
Meryemcansever irem-Dora sağlıklı olsun da kuzum bebek iverde kalmaz sezeryan olursun büyük ihtimalle şimdiki doktorlar az bişey olduğunda hemen sezeryan aliyomus bide doktorun sezeryan yanlisimi ki benimki öyle bakalm benim daha çok var bekliyorum❤️
irem-Dora Meryemcansever doğumu devlette yapıcam ondan korkuyorum zaten, henüz hangi devlet hastanesinde yapacağımı bile seçemedim. Sırayla gidip doktorlara bakıyorum, hastanenin temizliğine personeline falan bakıyorum 😂