FHKK
22+2 şuan da benm de 19. Hafta da erkek dedi başka bi doktor 20. Hafta da kız dedi net salı günü öğrencem inşallah detaylı ultrasona giremedim 😬 özeller çok pahalı devlet hastahaneleri de bana uzak tek başıma gidip gelemem beşikle dolabını aldık bile yavaş yavaş kıyafetler de almaya başlıcam sağlıkla alırız kucağımza inşallah