22+4′den selaaaamlar 👋🏻😍
Nasılsınız anneler, bebek hareketlerini hissediyormusunuz ? Ben hissediyorum özellikle akşamları yatınca pıtır pıtır hareket ediyor 🧚🏻♀️ Benim 2. Bebeğim bu bebek çok geç oynadı 10 gündür falan net hissediyorum, cinsiyetimizi öğrenemedim daha 😂😂
Oğlum var gönül istiyor ki kızım olsun, ama hayırlısı Allah’tan 💜 Bu arada sürekli sol kasıkta hareket ediyor. Oğlumu pek hatırlamıyorum sizinde öyle mi ya ?