Fatmaonur54 FHKK öyle görünüyor maşallah Rabbim herkesin evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲😊
Fatmaonur54 edis22 evet ❤️ annelik en güzel en kutsal duygu Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🤲😊
Miniktosbaa FHKK 1 numaram 7 yaşında 2 numaram 3 yaşında karnımdaki de doğmasını bekliyoruz Allah’ın izniyle 🤲🏻
Gmzgnn34 FHKK benimde ikinci gebeligim 21 haftalik gunduzleri tik yok gece yataga yatinca elimle karnimla oynynca hafif hissediyorum bide 2.de erken hissedilr derlerdi panik yapiodm ben bisemi var diye acaba :) yarn detaylimiz var bakalm hayrlisi
FHKK Gmzgnn34 Bende kız çocukları geç oynar diye duydum annem öyle dedi çok geç oynamışım hayırlısı olsun sağlıklı bir şekilde gelsinler inşallah 😍
minik4550 AselLinaMom alakası yok bence benim ilk kizim 40 haftada dogum yaptim normal olarak gittim sezeryan oldum bende o söylemi erkekler için duydum fakat hepsi vaktiyle gelsin insallah erken gelmesinler 🥰
gmzkcl FHKK merhaba ❣️ biz de bugün 23 haftalık olduk. Ben de hep kasıklarda hissediyorum. Plasentanın da yerine bağlı olarak mı değişiyor hareket yerleri bilmiyorum. 🐣
Ezgicck FHKK bende 21+2 yim ultrosanda harakette hep solda hissettim cinsiyeti 20. Hafta zor gösterdi şimdi bir kızım oluyor 😊 ama haraketlerini çok küçük kğçük hissediyorum ya
FHKK Ezgicck Yaa maşallah ilerleyen zamanlarda daha da şiddetli oluyor hareketleri, şuan uzandım yatıyorum maşallah kıpır kıpırrrr 🤲🏻😍
momofkaan Bugün 25 haftalık olduk çok şükür :) çok fazla ödemim var ellerim ve özellikle ayaklarım şiş şiş:/ bugün işten erken çıkıp geldim eve o kadar rahatsız etti. Gün içinde sırt ve kaburga ağrım çok oluyor. Neyse soon 105 gün :)
FHKK momofkaan Bizim de 119 gün sooon 😍🤲🏻 Sağlıkla gelsinler inşallah canım benim de bel ağrım çok fazla 😧