dilara10 gözlerim doldu okurken kendimi buldum yazdıklarınızda.. öncelikle hoşgeldin canım ❣️ Hoşgeldin diyorum çünkü bu dönüşümün zamanla iyice akışına bırakacak kendini.. 2 yıl boyunca yaşadıklarının aynısını yaşadım. Eşimin her ay adet gecikmelerimi takip edişine, adet olduğumda üzülüşüne defalarca şahit oldum.. benden sonra evlenip de doğuranlara imrendim 2 yıl.. yeter dedim ve bıraktım tedavıyı. Yıpratmayacağım kendimi dedim. Olmuyorsa vardır Rabbimin bir bildiği dedim. Her duam hayırlı zamanda hayırlı evlat diyeydi çünkü biliyordum zamanı geldiğinde Allahım bana da nasip edecek bunu.. 4 -5 ay ara verdim tedaviye ama gerçekten çıkardım kafamdan tevekkül ettim.. eşim de aynı şekilde, bir kez bile sormadı.. sonra tedaviye yeniden başlama cesareti buldum kendimde ve tekrar gittim doktora. Gebelik testi istedi öncelikle. Israrla gerek yok dedim, negatif dedim adet ağrılarım var insan kendini bilmezmi dedim. Hatta sonucu bile almaya gitmedim sinir oldum doktora. Negatif olduğunu bile bile üzecek yine beni diye.. aradan bi hafta geçti merak ettim öylesine bi sonuca bakayım dediğimde öğrendim hamile olduğumu.. Dilerim Rabbim sana da Hayırlı zamanda hayırlı bi evlat nasip eder.. o hayırlı olan zaman gelene kadar da sabrını esirgemesin inşallah 🙏 uzun oldu biraz hakkınızı helal edin, yazınız çok etkiledi beni ❣️