dilara10 Ne güzel yazmışsınız 😔
Bizim de 1 yıla yakın olmadı,her ay regl olduğum gün karalar bağlıyordum.
Hamile haberi alınca,hamile görünce içim cız ediyordu.Instagramda yeni doğan videoları izleyip ağlıyordum.
Derken kendimi işime verdim,bebek meselesini bir süre rafa kaldırdık,tatile gittik. Akşamları kendimize aktiviteler bulduk.
Ve en önemlisi olmuyorsa vardır bir sebebi ve Rabbim hayırlı zamanda nasip edecektir deyip duâlarımı bu şekilde yaptım.
Gezin,eğlenin,bol bol gülün ve inanın hayırlı zamanda alacaksınız o güzel haberi😊