dilara10 Canımsın...seni çok iyi anlıyorum. Ben 4yıllık evliyim eşim 3yıl çocuk istemedi. Geçen yıl temmuz ayında düşünmeye başladık. Bende bazı adet gecikmesi pco vs vardı ama doktorum hamileliğe engel teşkil edecek boyutta değil dedi. İlk ay olmadı, olabilir dedik, vücut alışma sürecinde dedik, ikinci ay olmadı, stresten benim adetlerimin arası açıldı, birinde 2 ay birinde 3ay adet olmadım.. hep bir yola kadar normal diyorlardı çevredekiler ama ben telaş yaptım hep. Bir ay klomen kullandım yine olmadı, stresten süt hormonum yükselmiş sonraki ay, onun için ilaç kullandım olmadı, sonraki ay tekrar klomen..yine olmadı.. en son rahim filmi çektirdim. Tertemiz bi sıkıntı yok. Ondan sonraki ay da klomen kullandım ve vücudumda farklı değişiklikler oldu ne bileyim göğüslerim batmaya başladı vs durup kendi kendime dedim ki bundan sonra vücuduma hormon almayacağım olacağı varsa olur kısmet ne zamansa.. bu yaz tatilinde hastane yüzü görmek istemiyorum.. güzelce tatil yapacağım sonrası Allah Kerim.. iyi bi doktor tavsiyesi almıştım ekim kasım gibi ona gideriz.. eşime de söyledim bu düşüncemi ve biz kafalarımızı boşalttık... Adet olmayı beklerken tam 1.yılımda bebek haberi aldık🤲🏻🤲🏻 Şükürler olsun Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın ve sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz de.. her şeyin bir vakti saati var Rabbime İnan tevekkül et. Ama asla pes etme. Rahim filminden sonra hamilelik oranları artıyor biraz dinlendikten sonra onu dene. Hangi şehirdesin bu arada??