Ipekgulll canım ben ilk doğumumu genel anestezi ile oldum kendime gelme sürem uzun oldu narkozun etkisinden kurtulmam ağrım çok oldu ikinci ve üçüncü doğumumu spinal anestezi ile oldum o çok rahat ilk dogumumda ayaklanma tam anlamıyla 20,25 gün süre surdu ama spinal de 3.gun ayaktayım üçüncü doğumumu 35 gün önce yaptım 3.gun de temizlik yapmaya başladım bu arada bende ileri derece panik atak hastasıyım söyle söyleyeyim yoldan geçerken araba ustune devrilir ya da arabaya bindim yolu görmem lazım yoksa panik atak krizi geçiriyorum buna rağmen spinal oldum