SamsonsMom Ipekgulll bence kesinlikle Spinal, Çekiştirme dışında hiçbir şey hissetmedim ne kesik acısı ne ağrı, zaten onun haricinde iki defa uyutuldum, muhtemelen dikerken uyuttular, Bebegimi gördüm kokladım sonra uyuttular
Kumsallina95 SamsonsMom kız ben uyumadım hiç biseyde hisetmedim dikerlerken sadece karnıma 3 defa dirsegiyle bastirdilar onu hisettim bı tek
Ipekgulll Gokceh valla yarın muayene var şimdiden korku girmiş içime değişik bir insanım böyle nazlı değildim sonradan oldum ah ahh 🥺🥺
Denizpyraz Miri06miri hayır canım hiç korkunç birseyi yok ben kendi kendime diyordum hep korkarım yapamam asla diye. Ama korkulacak hicbirsey yokmuş yani. Hele ki o bebek çıktığında rahatlama geliyor ve sesini duyuyorsun benim bebegimi hemen getirdiler yanagima öptüm kokladım dedim ki cok şükür yani uyiki bu anı yaşadım dedim. Korkulacak birsey yok ameliyat esnasında. Mesela ben ameliyathaneye girdiğimde hic etrafıma bakmadım o ameliyatda kullanacakları araç gereçleri görmek istemedim. Yattığım yetin üstünde ışıklı bir alet vardi lamba tarzı oda aynalı gibiydi ordan yapılan işlemi çok dikkatli baksaydım görürdüm mesela ama bakmadım hiç zaten anestezi uzmanı başımda bekledi hep sürekli soru sordu konuşturdu işte nerelisin bbegin adı ne olcak vs birsuru şey sordu ona cevap verirken bir baktım oglum doğmuş bile.
Selin12- Ipekgulll hocalar sakinlestiriyor birde bana müzik açtılar onu dinledim çok panik olunca sakinleştirici vurdular çok rahat geçti kuş gibiydim
Kumsallina95 Miri06miri yaptılar vala çok sakindim çünkü kalbim güm güm dedim dayanamiyacam bana sakinleştirici yapın bebeği gör ondan sonra yapalım dedim uyurmuyum niye yok dedi bebek geldi ben pamuk gibiyim öptüm kokladım çok güzeldi ya hicbiseyde hissetmedim 😂
SayeMom Miri06miri eğer senle uğraşılmıcağını anlarlarsa evet bana anestezi doktoru oksijen takıcam dedi ağzıma bişey taktı sonrs gitmişim meğer sedasyonmuş🥲