Ipekgulll ben sezeryandan ameliyattan hatta iğneden bile çok korkarım. normal doğum diye gittim, suni sancı aldım 17 saat.Sezeryan için ameliyathaneye gittiğimde çok yorgun ve uykusuzdum ondan mı bilmiyorum ama ne çekiştirme ne başka bir şey asla hissetmedim.Bebeği çıkardıklarını bile anlamadım hatta bebek doğana kadar ve doğduktan sonra full uyudum.
Ameliysta girmeden doktor genel istersen eğer uyandıktan sonra çok ağrın olur ben spinal tavsiye ediyorum dedi.
İyi ki spinal olmuşum çok rahattı.