A-anne off çok güzel benim 40+0 şuan sabah kontrolüm var açılmaya falan bakcak suniyle başlatırım doğumu dedi doktor aceleci davranıyo ve ben daha çok stres oldum belki bi kaç güne kendiliğinden başlar doğumum o yüzden yarın açılma yoksa bi iki gün daha beklemek istediğimi söylüycem çok heycanlıyım yarın İçin