Alparslanannesii size yazdıktan sonra sancım başladı 40+1 olmuştuk hastaneye gittiğimde sancının çok hafif olduğu açılmanın olmadığı söylendi yinede yatış istedim bir iki saat sonra nst de sancı arttı ve 1 cm açılma gözüktü pilates topuyla hareketler yaparak bekledim 2 saat içinde sancım iyice arttı ve bebek kanala indi 5 cm açıklık olduğunda hafif bir kanlı lekelenme oldu yürüyerek ve hareketler yaparak bekledim ve yarım saate suyum geldi ve 8 cm açıkla doğuma girdim doktor desteğiyle ikinarak 15 dk da kendi sancimla normal doğum gerçekleşti şuan bebeğimle evime geldim bile darısı başınıza inşallah 🥰