Alparslanannesii kızlar 39+1 im herşey çok güzel fakat açılma hiç yok doktorum 9 marta kadar gelmezse sezeryan yapalım dedi açılma için ne yapmalıyım 😒
esraakpnr Alparslanannesii bolca merdiven inip çıkın, squat yapın, hurma ve ananas yiyin, birde babanın bebekle konuşması etkili oluyormuş diye duymuştum denemeye değer 😊
A-anne Alparslanannesii Hiç kafana takma. 39+5 te kontrole gittim.Doktor hiç açılma doğum belirtisi yok dedi. En fazla bir hafta daha bekleyelim dedi. Aynı gece suyum geldi 39+6 da normal doğum yaptım. Zamanı gelince bir anda geliyor
FSCMK Alparslanannesii Hergün sıcak su yap leğene içine otur 15 20 dakika hurma ye yürüyüş yap ilişkiye girebilirsin benimki 39+5 te doğmuştu
Alparslanannesii esraakpnr yürüyüş merdiven hurma hepsini yapıyorum spor da ananasında deneyelim bakalım 39+4 olduk
Bkt1262 esraakpnr demekki bizim o yzden 37 de 4 cm açılma oldu 😂 babası hergün bugün gel oğlum diye seviyor 😂😂
Alparslanannesii A-anne bizimde çarşamba kontrol perşembeye gün isteyeceğim o zaman kadar hayırlısıyla gelir inşallah
Mustafa_mom A-anne off çok güzel benim 40+0 şuan sabah kontrolüm var açılmaya falan bakcak suniyle başlatırım doğumu dedi doktor aceleci davranıyo ve ben daha çok stres oldum belki bi kaç güne kendiliğinden başlar doğumum o yüzden yarın açılma yoksa bi iki gün daha beklemek istediğimi söylüycem çok heycanlıyım yarın İçin
Alparslanannesii Prensesannesiii03 dimi ya şancı da hissetmiyorum allahım yalnız değilmişim bende diyorum bende mi sorun var 😀🥰
FSCMK Alparslanannesii ilişki gerçekten çok yardımcı oluyor canım hemen hemen hergün yapın bence dediğim gibi doğumu kolaylaştırıyor
Obusbus Alparslanannesii ben 40+1 oldum ne açılma ne sancı hiç bişey yok salı günü suni sancı verilecek 🤦
AnnelikHayali Arkadaşların yazdığına ilaveten ben de ördek yürüyüşü, emeklemek, sık sık çömelip kalkmak, meyve suyuna bir kaşık hint yağı karıştırıp içmek açılmayı ve doğumu tetikliyor diye biliyorum. Sağlıkla gelsin inşallah miniğin. 🌺
Prensesannesiii03 AnnelikHayali hint yağı hariç hepsini denedim ben bir işe yaramadı bende hint yağınıda denemek istiyorum ama kötü bi etkisi olurmu ondan korkuyorum
Alparslanannesii Obusbus doktorum suni şancı ile sana eziyet etmek istemiyorum çünkü açılma şancı hiçbişey yok dedi