dilak atmadı mesaj attım defalarca kaç kere eşimde attı yok kadından tık yok. Ama instada paylaşım yapıyo ve aramalara bakmicqz mesajlara dönüyoruz diye zirvaliyo . Sanki insanlar keyfî arıyo bunu mesaja donmezsen aradan iki üç ay geçerse tabi arıcak insanlar sizi . Nasıl bu kadar küstah olabiliyo ya