Merhaba kızlar instagramdan bu sayfadan babynest takım aldım daha doğrusu sipariş verdim ödemeyi de siparişi verdiğim zaman yaptım 15 gün yapım aşaması varsı geçen ayın 16’sında sipariş verdim dekont hala duruyor fakat bugün şikayet var’da ürün göndermediği ile ilgili şikayetler vardı. Bu sayfadan alışveriş yapıpta mağdur olan var mı? Yada ürünler elinize geçti mi?