ozzgeeee dilak hele şükür inşallah istediğin gibi gelir . Gelince resim atar msn . Gene mesaj attım ama cevap yok daha beklemekteyiz 🤷
dilak ozzgeeee ilk kendisi attı sonra yola çıkmıştır diye mng kargo tarafından geldi benim istediğim ürün elinde yoktu farklı göndereceğim dedi bende tamam dedim artık
dilak ozzgeeee elimde yeni sezondan bu var dedi hazır bende gönderin dedim artık birşey olmaz en azından baştan haberim var gelince şaşırmam inşAllah ürünüz gelir