Brfnkyldz @Kelebekl evet en az 30 milyon olması lazım diyorlar ama Rabbım çok büyük 4 milyon da ihtiyaç sadece bir tane inşallah oda en yakın zamanda bebiş olarak gelir stres yapmayın
melkaydnnn Kelebekl bizim cok azdı varikosel vardi hemde ameliyat oldu takviye ilaclar kullandik solgar e vitamini opstravent adinda bi ilac 3 ay ve 2 ay proxeed sonra hamile oldugumu ogrendik umudunuzu yitirmeyin hamile kalmadan 2 ay once %5 canlıydi test sonuclarinda
1melisa Kelebekl ameliyat olması lazım 6 ay sonra bende hamile kalmıştım bizde varikosel ve bende iltihap vardı sonra fitil de kullandım kullanırken hamileymişim bir eşim keçi boynuzu pekmezi tüketti amliyattan sonra birde masaj yap canım damarlarının geçtigi yerden kremle ov sperm kanalları açılsın onunda faydası olmuştu
tatliiannnee Kelebekl ben varım 2 yıl olmadı sayımız 12 milyon du bunun yanında ileri hızlı da önemli sadwcw sayıyla alakalı degıl ve tedavısı hamıle kaldım
Hafsa13 Kelebekl canim benimde eşimin sayısı 3 milyondu bu sayıyla gebelik olmasi imkansız denildi varikosel ameliyatı bile oldu sayıda hiç bir artış olmadı doktor bizi tüp bebeğe yönlendirdi ben o sıra hamileymisimde haberim yoktu ama 8 haftalıkken bebeğimi kaybettim kendiligimden hep hamile kaldim sonra yine gittik doktorumuza yine aynı laflar sözler ve daha sonra ikinci hamileligimi öğrendim hamd olsun kızım oldu ve şimdi yine hamileyim yine kızım olacak ben hep Rabbime dayandım doktorların doktoru yüce rabbim dir hep dua ettim rabbim tüm isteyenlere nasip etsin umutsuz olmayın Allah var gam yok🤲 elhamdülillah
birmelekannesi0 Kelebekl en son eşimde 7 milyon sperm vardı ilaç kullanıyordu eğer yükselme olmazsa ameliyat dedi doktor çünkü varikosel vardı, o ay mfk yöntemini denedik ve tuttu ek olarak mfkdaki ballı karışımı kullandık. https://www.drmfkstore.com/urun/dr-mfk-bee-2-1 Yukarıdaki linkte sadece bal ve günleri degerlendirdik.
Bfduam birmelekannesi0 ileri hızı iyi mıydı ondan şans artmış olabilir mi? Bu yöntemde sirke yürüyüş vs de yaptın mı?
birmelekannesi0 birmelekannesi0 @Kelebekl bunları yaptık bal karışımı birde 3-4-3-4 günleri ilişki yani adet bitti adetim 7 gün mesela 8. Gün ilişki ondan sonra 3 gün ara 12. gün ilişki ondan sonra 17. gün ilişki sonra 21. gün ilişki sonra 26. gün ilişki sonra 30. gün ilişki
Asyamn Kelebekl olur canim insAllah benim esimde 3 kere aldi ilavdan 4.cu kutuda hamile kaldim insAllah sizinde oyle olur canım
birmelekannesi0 Kelebekl olmadı doktor 3 ay daha ilaca devam edip deneyin düzelme olmazsa ameliyat dedi ama Rabbim nasip etti ve o ay doğal yolla gebe kaldım
tatliiannnee Kelebekl kuzum ben Kasım ayında hsg cektırdım 1 kere adet gordum sonra Dr um bana duphaston verdı onu kullandım bebegin tutunmasını saglıcak dedı bıde esımın sayı 12 ama ileri hızlı 75 olmustu Aralık da hamıle kalöısım
begonvilko Kelebekl yaşınız gençse, beklemeye enerjiniz varsa deneyin ve bekleyin canım. Bizde de aynı sorun vardı, ben 34 yaşında olduğum icin ertelemeye zamanımız yoktu tüp bebek yaptık. 7 ayi bitirdim hamilelikte şükür. biraz tercih meselesi.
Poncik1 Kelebekl bizimde 3 milyon cıkıyodu cok cok azdı 15-44 milyon olması lazımken , 7 8 doktor tüp bebek dedi biz 1 sene bekledik ve oldu yani 3 milyonla hamile kaldım🥰 umudunuzu kaybetmeyib allah ol der ve olur