Kelebekl benimde eşim azospermi hastası idi hiç canlı cansız hücre yoktu ve 7 yıl sonra bu şubat ayında mikrotese ameliyatı oldu ve ilk kez hücre bulundu benden 6 yumurta toplanıp 3 embriyo oluştu bir tane döllenip dondurduk şu an rahim dinlenmedeyim 6 marta kadar adet olup adetin ikinci günü ankaraya gidecez transfer için inşallah demek istediğim gerçekten rabbimden umut kesilmez Yeminederim Çok sasirdik eşimde sperm çıkınca eğer çıkmasaydı rosi sistemi yapacaktık sana diyeceğim sadede sabir ve dua rabbime sığın o zaten biliyo günü ve saati ki zaten senin eşinde azsa olsa sprem var tedaviyle yada ameliyatla veya aşılama yoluyla olur inşallah benim hikayem uzun sana anlatsam çok engel cıktı karşıma hep bir sınavdi ve geldi geçti