Ozlem2206 aynen öyle katılıyorum, üç cocugu var ucunude normal doğurdu sonuncuyu yeni doğurdu offf doğum çok kötü geçti göreceksin falan diyor mesela hey Allahım üç tane dogurmussun neyin davası bu diyorum goruceksin diyor sonra da , dediğin gibi bı onlar doğuruyor sanki