dilaravh Valla ne yalan söylyiim insanın kendi canı daha tatlı oluyor,tabikide kolay değil ama Allah size öyle bi güç veriyorki herşey yoluna giriyor.Ben dedim bakmıycam doğunca ,doğdu kucagıma koydular bide işemesinmi ılık ılık Allaaahh bi sevdim bi sevdim 😂 Göstermycez sen böyle böyle dedin dediler 😂 Ama ele datlıydıki.Zaten aha saçı gözüktğ aha kafası çıktı dedikçe onlar daha çok güçleniyosunuz.Kesiyide hiç hissetmedm bu arada,çünkü ince deri yeri kesiyolar,iyileşmeside kısa sürdü.Bu odada doğurdum bebeğimi aldım yürüdüm karşı odaya.Sanki o süreç hiç yaşanmamş gbiydi.Arkdaşların dedği gbi öyle unutulmasa dayanılmasa insan bidaha düşünürmü,ben şuanım 10-15 günüm kaldı diğerine doğurmaya 😀 Her zorlukla beraber kolaylıkta vardır.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.Bu zamana kadar doğuran kadınların canı can değilmiydi öyle düşünün.Heleki şimdi bir sürü alternatif var.Yok prenses doğum yok şöyle doğum böyle doğum.Eskiden varmıymış onlar.Hepsi ya bi ağrı ya başka yan etki bırakıyor.En temizi valla pıtır pıtır doğurun gızlar.Suriyeliler 2 si kucakta 1 memede 2 de yanında dolaştryo,yaparız hepimiz.Ben hepimizi tutuyorum 😂😂😂😂🤩🌸🌸