babynil @dilaravh ben ablamin dogumuna girdim gercekten inanilmazdi! O doguma kadar asla normal dogurmam dien ben o kdar cabaladm ki normal dogum icin ama olmadi. Kolay degil o son sancilar dogurmak uzereyken ki an ama o ciktigi anda her sey ama her sey bitti resmen. O bebege sarilmasi o kadar guzeldi ki. Ve esi ciktiktan sonra yuruyerek odaya gitti. Ben sezeryanla ee cocuk acikmis versenize die bekliodm
dilaravh babynil bazen de böyle oluyor gerçekten normal doğumu çok isteyip cabalayanlar da bazı sorunlar çıkabiliyor, bazıları da hicbisey yapmadan normal doğuruyor ama dediğin gibi çıktığı anda bebeğine sarılması falan eminim çok duygusal olmuştur 🥰
NBA dilaravh hiç kimseyi dinlemek zorunda değilsin ben ilk gebeliğimi normal yaptım ikinciyi de normal istiyorum ama bebeğim hala dönmedi mesela ama içimden en çok Allah biliyor doğal doğum geçiyor 2 saat sonra herşey geçiyor abartılarla aklını kurcalama Sezaryen doğum da kolay olabilir şahsen ben kesilmek istemiyorum bunun aylar sonrası var orası hissiz oluyor ayrıyeten ağır işler yapılmıyor biraz üşütünce hep sızlıyor kimse bunları demiyor çünkü anlatmak istemiyorlar her zaman derim mecbur kalınmadıkça sezaryen yapılmasın en güzeli normal ve herhanği bir deforme olmuyor vajina da hurafe bunlar insan yeniden doğmuş gibi oluyor 🙂😍
dilaravh NBA ayy Allah razı olsun yazdıkların için teşekkür ederim. Umarım seninde gönlündeki gibi olur ve normal ve sağlıklı bir şekilde doğurup kucağına alırsın bebeğini 🙏
dilaravh EsilaMiracAyazEren_Moms çok teşekkür ederim gerçekten böyle güzel şeyler duymak beni çok rahatlattı 🙏
Glzz dilaravh İlk doğumum normaldı ve iyi ki diyorum ikinciyide çok istiyorum normal olsun 🤲🏻 Sezeryan çokmu kolay en saglklısı norml doğum ve o kadar çok insan varki normal doğum istiyor emin ol ikiside zorsa zor biri çnce biri sonra zor ama herkesin dayanma gücü farklıdır hem hamile bi bayanı nedenn korkuturlar ki korkma canım ben 8 saat sancı cektim inşallah ikinciside norml olur diyırum Ama en önemlisi şu bebek için ve anne için hayırlsı neyse o olsun düşünme bunlari skma canını
dilaravh Glzz evet bende buna sinir oluyorum, neden hamile kadına moral bozucu şeyler söylüyorlar… İnşallah bana da nasip olur normal ve güzel bir doğum ve umarım seninde ikinci bebişin gönlündeki gibi normal şekilde dünyaya gelir
Glzz dilaravh Aminnnnn canım benim kalbini ferah tut..Allahım izniyle bi solukda kurtulursun inşallah 🤲🏻 Sancıyla bolca dua et kabul olur 🤲🏻🤲🏻🌺
babynil @dilaravh evet muhtesem bir andi cidden. Bir de benm ebem hep sey dedi konusurken sanci oluo agri oluo ama her sey bas cikana kadar o bas ciktiktan sonra bir hormon salgilanir ve annenin vucudunda ki tum agrilar gecer. Ben hsg cektirdim ve bayildim o yuzden normal dogumda yapabilcek miyim tereddutum de vardi. Benm 2gun once sancm baslamis o aman belim agrio dedigim sey sanciymis. Nisanim gelip gittigimde 3dk ya dusmus sancm ve ben hic aci agri hissetmiodum