umutluanneadayi aynı sorun bende oldu bende kalamıyordum ne eşimde ne de bende bir sıkıntı görünmüyordu. Benimde rahmim ters. Kaynanam beni bi kadına götürdü eskiden ebeymiş çok kişiyi doğurtmuş. Kadın alttan muayene etti. Rahmin ters dönmüş ve düşmüş dedi düzelttim tersliğide dedi. Yani bi eli alttan muayene ediyor diğer eliyle kasıktan bastırıp bir şeyler yapıyor. Bu ay hamile kalacaksın dedi ve oğlum şu an 2 yaşında o ay hamile kaldım. Çok kişi kim ona gitse hamile kaldı. Tekrar düşündük ve tekrar olmayınca kadına gittm anlattım oturunca baskı oluyor alttan sanki tekrar düştü dedim tekrardan adet ağrılı geçiyor tekrardan uzun sürüyor ve ilk günler leke leke geliyor dedim. Muayene etti yine ters dönmüş düşmüş dedi ve düzeltti. Bakalım bu ay kalacak mıyım hayırlısıyla. Sana tavsiyem böyle kadınlar hemen hemen her şehirde var. Araştır eskiden bilgili olan birine git. Yani ben hiçbir şey bilmeyen bir kadına muayene olmadım zaten yıllarca hastanelerde görev yapan bir ebeymiş yaşlı bir teyzeydi kim sıkıntım yok ama kalmıyorum diyorsa ona gidiyordu ve hepside ilk aydan kalmış. Bi araştır büyüklerine sor böyle biri varsa bi git bence