umutluanneadayi iyi bi tüp bebek merkeziyle görüşün orda eşin test versin detaylı sperm analizi yapılsın ve sende muayne ol ,bizimde olmuyordu hiç sorun bulunmuyordu ama zaman geçiyordu tedavi sonucu hamileyim şimdi geç olmadan tedavinize başlayın Allah yardımcın olsun inşallah en kısa zamanda hamile kalırsın