umutluanneadayi kuzenimin 7 yıl sırf stres nedeniyle olmadı, sonra kendiliğinden bir kızı bir oğlu oldu. Zamanın bir önemi yok yeterki olacağına inanın. Tıp onaylamış, siz duanızı eksik etmeyin. Bebiş sizi en doğru zamanda bulacak buna kalben inanın olumlama yapın☺️🌸