umutluanneadayi benim de hiçbir sorunum yokken tam 22 ay sonra oldu. Biliyorum çok zor ama tek çözümü sabır dua ve rahatlamak. Stres altında hissettikçe olmuyor bir türlü. Ben tam ümidi kestiğin kabullendiğim ay hamile kaldım. Ondan önce neler denedim neler. Klomen, femara, çakşır kökü suyu, ovulasyon testi, incir kürü, keçiboynuzu hepsini denedim. rahim filmi çektirdim. En son ümidim tükendi dedim herkes anne baba olmak zorunda değil napalım diye düşünüyordum o ay hamile olduğumu öğrendim. O kadar çok kabullenmişim ki olmayacağını adetim geciktikten on gün sonra yaptım testi