Ecoli28 En önemlisi stres yapmamak, kilonuz varsa biraz spor ve diyet yapın, hem aklınızdan bebek fikrini uzaklaştırmış olursunuz hem de vücudunuzu arındırmış olursunuz
umutluanneadayi Eylul11 troid hastası olmama rağmen 1.8 çıkıyor 1.5 çıkıyor ilaç bile kullanmıyorum yukelmedigi için
umutluanneadayi Gzmm16 guatr hastasıyım ama yükselmiyor trodim her ay düzenli ölçüm yapıyorum 1.5 1.8 çıkıyor ilaç bile vermediler bana o yüzden artık yıkıldım yapacak bişey kalmadı yoruldum.
umutluanneadayi Miniktirtil imtihanım bu biliyorum zor ama tükeniyorum isyan değil ama tükeniyorum yavaş yavaş
Miniktirtil umutluanneadayi düşenin halinden düşen anlar seni öyle iyi anlıyorum ki dualarimda senide geçireceğim canım inşallah isteyen herkese nasip olur. Kendini üzme bu kadar hersey olacağına varıyor Rabbım dayanma gücü versin 🤲
umutluanneadayi Gupssse denedim canm yaptım ve durmadan Meryem suresi Okuyan biriyim fetihi de deneyeceğim mutlaka
Gupssse umutluanneadayi pes etme meryem süresini dağıtmayı denedin mi ? Kimin duası mime kabul olur Allah bilir burda çok paylaşmıştık zamanında
Bhruzn-2 umutluanneadayi doğal ve bitkisel kadın ve erkek için macun var karışım var dut pekmezli hayıt suyu ve bu seti kullanırken yapılacaklar var
Bhruzn-2 umutluanneadayi öncelikle nasip tabiki ama bunları kullanıp hamile kalanların memniyetlrrini de gösterebilirim
umutluanneadayi Merve0004 üst üste yapma gibi durumumuz olmuyor eşim 2 güne bir eve geliyor 1 dolu 1 boş oluyor yani önerilen de o
Deniz97 umutluanneadayi canım stres uzak dur Ovilasyon testi al dene olucak hiç bi sıkıntı yoksa stres olmuyodue canım allahım sana hayırlı sağlıklı bi evlat nasip etsin insallah allahım cok büyük bol bol dua et olucak 🙏🙏 stres yapma sakınnnnn❤️
benguuusk umutluanneadayi stresten uzak dur bebek olsun dıye yapmayın kafan rahat olmadı sürece olmaz rahim öyle birşeykı stres oldukça döllenme olmuyor hıçbir sorun yoksa kesin strestendır
deryarslan00 benguuusk bende öyle bi süredir deniyoruz eşimle yeni evliyim 4. Adetim bitti 2 gün önce. Soranlar oluyor tabi hamileliği yok henüz diyorm hatta benden sonra evlenen bi iki tanıdık hamileymiş sanırım hiç adet olmamışlar evlendikten snra onları da duyunca ben çok strese girdim şimdi. Aslında nette falan 1-2 sene olmaması normalmiş ondan sonra doktor muayenesi deniliyor ama bilemedm bende istemsiz moralm bozuluyor 😔
umutluanneadayi Deletedmom_85 mfkyi yapamıyorum canm eşimin iş günlerine uymuyor 1 dolu 1boş olacak şekilde geliyor bir geliyor eve 🥺
Deletedmom_85 umutluanneadayi çok görüşemeyen aile için 4 2 kuralı vardı herhalde bilmiyorum o uyuyor mu. Hayırlısı olsun kuzum düşünme diyeceğim düşünmemek elde değil haklısın. Rabbim tez zamanda nasip etsin isteyen herkese
Dilan27 umutluanneadayi doğal kürleri kullanmanızı tavsiye ederim.hayıt tohumu mesela en çok işe yarayan diye duydum.ayni zamanda strsten uzak durun ve bence ovulasyon testlerine devam edin derim. Umarım en kısa zamanda rabbim gönlünüze göre verir 🌸
nese-kasap umutluanneadayi stresten olmuyor olabilir benim iki çocuğum var üçüncüyü istediğimiz de eşimin sağlık problemi yaşamıştı ben çok kafama takıyordum eşim iyileşti düzeldi ama ben üstümden atamadım neyse 1 buçuk sene olmadı benim
Civcivvmomss Canım bnim arkadaşımı tarif ettin sanki 3 yıldır tüp bebek bile yapacaktı aşılama vs neler denemedi rahmi ters demişlerdi T uterus. Bursa da jimer de Nuray hanıma gitti o ay gebe kaldi klomen verdi ve yumurta takibi yaptı bazı takviyelerle bu hafta doğumu olacak kısmetse :)
Deniz97 umutluanneadayi olur canım Allah’ın izniyle sen ona sığın olucak ben inanıyorum Allah dualarımızı boş çevirmez sadece vakti zamanı vardır 🙏❤️
se2206 umutluanneadayi ah canm bende herşeyimi yaptirdm hepsi temiz beş ay ovulasyon denedm yok olmadı özelde de yumurtlaama takibi yaptrdm klomen ve çatlatma iğnesi kullandim bir ayda ilacsiz yaptık yok bende artık yoruldum bugün doktora gitmem gerekiyodu gitmedim
Moonlighttt umutluanneadayi Rahim filmi çekildiniz mi? Belki tüpler kapalıdır yapışıklık vardır tanıdığım birininde öyleydi tüpleri kapalıymış açtılar 2 ay içinde hamile olduğunu öğrendi