Alone evet, hep diyorum ki tum sendromlar down sendromu kadar masum olsa keske.. ben hep Allahım beni bir tercih yapmak zorunda birakma diye dua ediyorum, ilk gebeligimde de 12. Haftada kalbi durunca doktorum vucut sagliksiz olani eler muhtemelen bir seyi vardi uzulme dedi ben de hep sukur ki yavrum beni tercih etmek zorunda birakmadi kendi ayrildi sessiz sedasiz bizden demistim, ve ayni sizin gibi cok uzulmustum daha buyugunu yasamadikca hep diyoruz ki bu ne buyuk aci.. diyorum ya hep kalbinin durmasindan korkmustum ama daha buyuk bir sinav bizi bekliyormus bilemedim.. amniyosentez sonucum cikana kadar 3 doktor randevum var doktoruma ozellikle soyledim sonuclanana kadar haftada bir kontrol edelim belki kalbi durur dedim. Bu bile o kadar buyuk bir aci ki, tam bu fikre alisiyorum diyorum dun amniyosentez ön sonucumu alinca yine yerle bir oldum dibe battim.. halbuki bekledigim bir seydi ama insan engelleyemiyor kendini. Dun sizin mesajinizi tam yatmadan once okudum icime icime akittigim goz yazlarim disima vurdu birden, yine dedim ki Allahim buna sukur ya dogsa da kaybetsem.. tekrar tekrar basiniz sag olsun onun acisi bambaskadir eminim.. Bizi cennette bekleyen yavrularimiz var karsilayacaklar bizi insallah 🤲🏻 Evet trizomi 18 bagdasmiyor maalesef yasamla, el mecbur sonlanacak gebeligim ama bu da oyle ayri bir aci ki.. Bile bile beklemek. Rabbim kimseyi evlat acisiyla sinamasin kimsenin kucagini bos birakmasin 🥺 insallah sizin iki yavrunuzda saglicakla buyurler yanibasinizda 🤲🏻 Birbirinden guzel iki melek annesisiniz, ki sendromlu bir cocuga ebeveynlik yapmak ayri bir mertebe, Rabbim sizin gonlunuze tum ferahliklari versin ayaginiza tas degdirmesin🤲🏻