Alone merhaba, basiniz sag olsun 🥺 evet maalesef biz ne yaparsak yapalim Allahin dedigi oluyor.. benim de ilk gebeligimde 12. Haftada kalbi durdu bebegimin ayni sizin gibi hangi test yaptirilmasi gerekiyorsa yaptirdik hicbir sey cikmadi genetik olarak, sadece kan pihtilasmam cikti o yuzden ikinci gebeligimde hem hap hem igne kullandim, kalbinin durmasindan o kadar cok korkuyordum ki baska ihtimalleri aklima bile getirmedim.. 12. Haftada korka korka baktim ultrasona bir onceki kaybim bu haftada oldugu icin, ultrason acilir acilmaz gordum pit pit atan kalbini oh dedim rahat bir nefes aldim.. almamak lazimmis daha beteriyle sinaniyoruz.. amniyosentez ön sonucum da geldi ve fetal dna testim dogrulandi. Gebeligim sonlandirilacak ama amniyosentezin asil raporunu beklemek zorundayiz.. 2 hafta diyorlar, koca 2 hafta hareketlerini hissedersem korkusuyla gececek. Her sey birden olup bitse bu kadar yipranmazdim sanirim ama ölü bir bebek doguracagimi bile bile beklemek oyle agir geliyor ki.. Rabbim her seyin hayirlisini versin, vardir bizim icin de bir bildigi diyip yine de sukrediyorum, hic neden biz demedim. Verilecek sinavimiz varmis dedim hep. Hayilisi olsun.. kimsenin kucagi bos kalmasin 🤲🏻