Gzde7171 merhaba size de cok gecmis olsun 🤲🏻 İkili test vaktinde ense kalinligi ciktigi icin biz fetal dnaya yonlendirildik, getal dna sonucumuz %90 trizomi 18 pozitif geldi 15+1 deydim sonuc geldiginde, once kendi kadin dogum doktorum bir elinde carpiklik var bu trizomi 18in net belirtilerindendir dedi o normal kadin dogum doktoru oldugu icin ben perinatolog da gorsun istedim. 15+3 de 3 farkli perinatolog gordu 1i devlette 2 si ozelde prof. olmak uzere, trizomi 18in cok belirgin ultrason bulgulari vardir dediler gorusurken ama 3u de ultrasonda hicbir sey goremedi, her sey cok normal gorunuyor dediler, en son bir tanesi ya kucuk oldugu icin goremiyoruz henuz ya da fetal dna testiniz yanlis 16. Haftayi bekleyelim tekrar ultrason icin dedi. Dun amniyosentezim yapildi bir perinatolog tarafindan, amniyosentez oncesinde ultrasonda bakti her sey cok normal gorunuyor dedi🤦🏻♀️ Yani allak bullak olmus durumdayiz.. ultrasonda normal gorunuyor herkes bulgu bekliyor ama yok.. kendi doktorum fetal dna yanilmaz diyor ama bu forumda fetal dnasi yanlis cikmis insanlar var.. su an sonuc beklemekten baska caremiz yok yani 🥺 size ne zaman koyuldu teshis? Ne sonucunda koyuldu kacinci haftanizdasiniz su an?