Böyle bir tartışmayı bizde yapmıştık benim etrafımdakiler de böyle söylüyorlardı ama bir hanımefendi çok güzel açıkladı bana. Mutlaka yaptırın derim ben 🥰 hatta aynen yapıştırayım buraya sizde okuyun lütfen 😊
hayır zorunlu değil ama hasta bile çıksa aldıracak mısın ne demektir, ona göre maddi manevi hazırlar insan kendini.. Bir anda öyle bir bebek verseler kucağınıza bir an bile şok olmaz mısınız? Öncesinde olsa araştırır öğrenirsiniz gerekli olan her şeyi. Ben yaptırdım. Bu tür şeyleri gerekli görüyorum, sorumluluk gerektiren bir şey olduğu için eksiksiz yaptırıyorum her şeyi, benim içim de vicdanım da daha rahat oluyor yaptırınca, stres gerilme falan da olmuyor, tıpta sonuçta çoğu şeyin bir çözümü var.. Yaptırmazsam ilerde herhangi bir şeyi bir anda öğrenirsem hem vicdan azabı hissederim hemde afallarım ne yapacağımı bilemem.. Bu tür testler bu yüzden var zaten önlem almak için.. 🌸🤗