zgeznur bende çok kötüydüm canım İnan ağlıyordum artık su içmek istemiyordum düşün artık o kadardı. Eğilip bişey alamıyordum bir yeri silemiyordum ağzımdan gelecek gibi oluyordu midem. Rennie ve gaviscon bitirdim kutu kutu fayda etmedi. En son doktoruma dedim mide koruyucu yazın diye lansor yazdı sağolsun ondan sonra istediğimi yiyorum istediğimi içiyorum. Dene bence muhakkak. Sabah aç bir tane içiyorum tüm gün rahatım. Şuruba ihtiyacım kalmadı. Umarım faydası olur sanada