Bendiyebiri zgeznur sen bulantınilacı yazmış diyince söyliyim dedim 😁 benim reflü ve mide yanmamı lansor geçirdi canım gerçekten istediğim herşeyi artık yiyebiliuorum çok şükür. Doktoruna da danış bir dene istersen. İnşallah sana da iyi gelir 🌸
RabisScik zgeznur siz doğuma yakn başlamış ben daha 10.haftamda başlamıştım miğde yanması acı su kusmalara şuan hala daha rennie duo kullanıyorum yoksa sürekli acı su kusuyorum