Ben kızımı kanunide doğrdum 28 saat suni sancı verildi 3 cm açılma oluğu için sezeryana alındım Şükür ki alındım ilk girdiğimde bir bayan doğum yapmıştı geldi dedi ki bana 10 erkek asistan 10 bayan asistan art Arda kontrol yaptı alttan dk bir gol bir korkudan öldüm sonra biri geldi yanımda 32 haftalık riskliydi ve gözümün önünde 20 25 kişi odaya girdi hemen yanımda kadının suyunu patlattılar bebeğin nabzı düştü acil hızla sezeryana götürdüler böyle doktorlar dizinden görünmeyen hasta gibiydim herkesi izliyorum çıtım çıkmıyor ama korkudan anca dua ediyorum sonra biri geldi kürtaj olmuş bebeğim içimde parçalandı dedi biri geldi roman dı ortalığı yıktı nerdeyse bizi dçvecekti ve en son şahit olduğum ölü bebek yanımda doğdu kadını getirdiler 7 aylık hamile bebeğin kalbi durmuş verdiler suni sancıyı kadın Suriyeli sesi çıkmıyor ve kadına hayvan muamelesi yaptılar geldiler kadının 8 9 cm açıklığı var ve bıraktılar perdeyi çekmiştim ben korkutum kadın çığlık atıyor sonra bir su sesi duydum hemen açtım perdeyi kadına birşey oldu sandım ve bebeği gördüm kadın doğurdu ben hemen bağırdım kadın doğrdu diye ama gözümün önünden gitmiyor 2 sene oldu o gün oturup ağladım az sonra doğuma gidicem ve bir ölü bebek gördüm hemşireler kendi aralarında konuşuyorlardı burda olmaması gerekiyordu diye sonra bir doktor geldi korkma seninki böyle olmicak dedi sağolsun yani yok bide olsun neyse ama sonrası ameliyathane doktorlar ilgi iyiydi destek verdiler elimden tuttular bilgilendirdiler bebeğimi gösterdiler ama yatak servisi berbattı sonda takılıyor anneme değiştir dediler kadın nerden bilsin açarken idrarım döküldü temizlemeye gelmediler kavga ettik burda 2 bebek var enfeksiyon kapabilirler diye üstüne doktorlarda güvenlik çağırır atırrız sizi diyorlar bende yiyorsa attır dedim sustular bebek hemşiresi bebeği göğsüme attı gitti sadece bir bebek hemşiresi yardımcı oldu sonradan ama acil servis çok kötü