EsraYsf inşallah bulabilirsiniz, ama acilden girince de geri çevirdiklerini görmedim kimseyi aklınızda olsun ben de acilden girdim kaydım yoktu burda. Hala çıkamadık hala hastanedeyim gerçekten personellerden,verilen hizmetten çok memnun kaldım o konuda tavsiye edebilirim gönül rahatlığıyla. İşlerini düzgün yapmanın dışında insani olarak yaklaşımları da çok güzel. Hemşireler ebeler emzirme danışmanları hepsi gelip gidiyor ilgileniyor çevremdeki özel hastanelerden bu şekilde hizmet alamazdım çok eminim