Gulizar_29 ameliyathaneye falan gitmiyorlar canım o hastanede doğumhane var düşün kapıdan giriyorsun ilk önce kürtaj milyon alımı yerleri var ve bir odada iki kişi işlemde biri çığlık atıyor diğeri onun çığlığından bile korkuyor hayal et işte sonra kapı açılıyor sancı çekilen oda var düşün yaklaşık 10 kişi o odada herkesin şeyi meydanda gelen geçen parmak sokuyor (tuşe) kendimde hemşireydim orda ama mesleki görevlerimi vicdanla yerine getirmeye çalışan bi hemşireydim üzülüyordum çok yeri geliyordu ağlıyordum hallerine düşün odadaki herkesi o halde gözlerinle görüyorsun ben örtüyordum herkesi tuşe ben yapayım diyordum en azından mantıklı zamanlarda yaparım boşuna ağrı çekmez yA düşün ki senin sancın var süper doğum yaklaşmış karşıda ki kadın o kadar bağırıyor ki onu doğuma götürüyorlar kadın ölüyorum yardım et diyor hadi yürü yA of kaç kişi var daha görmüyor musun diye cevap alıyor işte sancısı olan insanların bile o an korkudan sancısı gidiyor sonra hemen yan odada doğum hane var bazı odalar 3 kişi bazıları 2 kişi düşün 3 kişi Yanyana doğuruyor mahremiyet falan yok yani bende şimdi hamileyim o yüzden çok özenle bi hastane ve doktor seçtim allah hepimizin yardımcısı olsun ama mesleğimiz ne olursa olsun ama öncelikle benim mesleğim vicdan ve merhamet olmadan yapılacak bi meslek değil allah herkese empati duygusu ve merhamet versin