Gulizar_29 Ben hem kanunide hem çam sakurada doğum yapmiş biri olarak.tek diyecegim şey Rabbim kimseyi kanuni hastanesine gidicek kadar çaresiz birakmasin.nefret ediyorum onlardan.
İlk bebegim 7 aylikken karnimda kalbi durdu kanuniye gittim.gitmez olaydim iki gün boyunca ben buzhane gibi bir odaya koydular battaniye vermediler. telefonumu direk yatis yaptigim gibi elimden aldilar aileme ve bana iki gün boyunca hbaer vermediler durumum hakkinda .afedersiniz it gibi tir tir titriyerek sabahlara kadar inledimkimse ilgilenmiyordu sadece yaptiklari şey o berbat suni sancilari vermekti.karsimdkai odada dr.otuyordu ben aglamaktan ne sesim cikiyordu ne gözyaşim kalmamişti iki gün boyunca ac susuz o buz odada beklettiler beni en son bebek artik dogdu.tam kurtuldum derken bu sefer dikis vs icin başka soguk bir odaya aldilar orda.temizlikcisi bile bana laf sokuyordu.simdi böyle agliyorsun bir seneye kalmaz tekrar hamile kalip geliceksin diyodu.ben orda evladimi kaybetmişim dedigi şeye bakin.azarlari işite işite o soguk dikis odasinda beni saatlerce beklettiler ciplak halimle.en son artik cikarticaklari zmn.soguktan kemiklerim birbirine girmiş.rengim o kadar solmuşki yeni gelen bi dr.Şu kadinin üstüne birsy örtün yazik dedi.kusura bakmayin.bu kadar hassas olarak anlatmak istemezdm ama dahasida var.bana cok büyük ders oldu kimse gitmesin diye yazdim.çam sakuradaki dogumum Elhamdullillah cok güzeldi sicacik kendi odanda sancilarini cekiyorsun dogumunu kendi odanda yapiyorsun odalar tek kişilik hemsireler her dk.kontrl ediyor.yemekleride güzeldi