Mervee522 çok teşekkür ederim,darısı başına🙏🏻Doğumdan sonraki süreç şöyleydi;2 gün kaldık hastanede,2.gün bi omuz ağrısı yaşadım,doktorum da bahsetmişti omzunda gaz sancısı yaşayabilirsin diye,ağrı kesiciyle hemen geçmişti.3.gün öğlen evime geldikten sonra dik yürünemiyor ama yavaş yavaş her yere gidiliyor,bebeği emzirmek için kucağıma ya annem ya eşim verirdi kendim kaldırıp alamıyordum dikişlere bebek değdikçe acıyabiliyor alt karın baya hassas oluyor.Bazen emzirirken ağırlık olduğu için dikişlerim ağrıdığında yine doktorun verdiği ağrı kesiciyi içerdim,1 kez kullanımlık antibiyotik de içmiştim ameliyat için.Onun dışında yatarken sağa sola dönmek biraz zor ama 10 gün geçince tam iyileşme oluyor,eskisi gibiydim ben ameliyattan 10 gün sonra.Doktorum estetik dikiş yapmıştı ve su geçirmez bantla ameliyattan 3 gün sonra duş almaya başlamıştım.Özel bi krem verdi hiç kullanmadım,korse hiç takmadım,sezaryen olmuş gibi değilim.Bu arada bebişim 3 kilo 250 gram şu anda.