Mervee522 kesinlikle öyle canım,sadece 10 gün sıkcaksın dişini sonra eski fiziksel rahatlık geliveriyor,asıl emzirme zor bir şey bence ama o da hallolur bir şekilde,Allah evlatlarımıza ve bizlere sağlık versin yeter ki 🙏🏻Güzel doğumun olsun,sağlıkla kavuşun🥰