Karkubra27 Smyye1B ay tabiki masallah paşaya ya bizde aynı şekildeyix ikinci bebeğimde olsa bian önce dogsada mincirsam diyorum bizde 22+5 günlük olduk teyzemiz
Cicilibicili pusatmom35 aksine engellemek bir çözüm değil, bildirin ki gerekeni yapalım. Bu şekilde kimse kimsenin postunu sabote edemez
pusatmom35 Cicilibicili Doğru söylüyorsunuz bildirmek en güzeli sadece ben değil başka kimse de görmemeli böyle kötü yorumlar
MihrimahVeAnnesiii pusatmom35 evet baktım gördüm terbiyesiz işte terbiyesiz kendi mutsuz herkesi etkileyecek hadsiz .
Karkubra27 Smyye1B aynen canım bebeğin duruş pozisyonuna bagliymid doktorum öyle dedi hiç böyle net görmemiştik 🤗
3cocukannesii Smyye1B sağlıkla kucağınıza alın miniğinizi 😍benim de 27 haftalık yüzünün yakın resmi var, buz dolabıma yapıştırdım hergün gidip gelip öpüyorum konuşuyorum 🥰oysaki bu 3. Çocuğum ama yine de çok heyecanlıyım
Deletedmom622772 3cocukannesii oiyy cok tatlısınız yaa demek kaç tane olursa olsum heyecanı baki kalıyor 🥰
Bernako pusatmom35 kız aslında bana hep yorum yapar hiç öyle kırıcı bişey dediğine denk gelmedim .şaşırdım ama böyle yoruma 😵💫
Minikbiranne29 Askiletotomsu henüz anne değilsiniz sanırım. Bu kağıdı eline alabilmek için insanlar nelerden vazgeçiyor. Hamile bir kadına bu denli bir yorumu bir annenin yapabilecegini düşünmüyorum.
Deletedmom622772 Smyye1B bende bir ultrasonu var daha 12-13 haftalıktı öyle güzel ki akşamları öpüp uyuyorum şimdi çok daha büyük ama ben hep onun o zamanki yatışına bakıp eriyorum. Biz baktığımızda sevimli bir bebek görüyoruz siz neler görüyorsunuz kim bilir Allah bağışlasın evlatları ❤️
Minikbiranne29 Smyye1B benim kızım 7 aylık oldu şuan yanımda uyuyor 🤗💕 rabbim sağ salim kavuştursun maşallah minik adama ben bu ultrason kağıdına bakıp bakıp ağladığımı bilirim🥲♥️
Smyye1B Minikbiranne29 Maşallah rabbim bağışlasın. 😇 Benim içinde Bi mucize çabalamadan oldu ama tamda çocuğun olmaz denilen zamanda oldu 😇😍
Civcivinannesiii Askiletotomsu gözünuzde sorunmu var yüzü belli olan bi bebek icin bunu dediginize göre