Daha susam tanesiyken başladım biriktirmeye 36+5 olduk hala her ultrasonunu saklarım. Yüzü belli olsun yada olmasın. Susam haliyle bile aşk yaşıyorduk. Acaba ayakları neresi kafası neresi diye.. çok güzel duygular gerçekten😍 hatta evimde bir kolonumu küçük çercevelerden alıp ful oğlumun resmiyle donatacağım 😍😍 sağlıkla doğsun büyüsün mucize resmen allah uuzun ömürler versin evlatlarımza 🤲🏼